#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Wednesday, November 30, 2016

Kenapa Saya Masih Setia Selepas 5 Tahun

Assalamualaikum dan salam sejahtera readers.


Bila dikira dan dicongak, sudah hampir 5 tahun saya sudah menggunakan produk shaklee ni dan rasanya ni la antara produk paling lama saya guna dalam tempoh masa yang lama. Dan sekarang bukan hanya guna sendiri, saya berjaya sebarkan untuk keluarga dan rakan termasuk juga customer2 saya..... Tujuannya hanya satu,saya ingin lebih ramai menjadi lebih sihat dan mempunyai kualiti kehidupan yang lebih baik.




Disebabkan keberkesanan dan produk yang dijamin selamat,saya terpaksa memilih shaklee. Sesuai dengan motif shaklee itu sendiri, always work and always safe, saya memilih untuk menggunakannya. Bukan itu sahaja,menggunakannya juga sebenarnya menjimatkan...mesti anda tidak percaya bukan?

Belum ada lagi mana2 syarikat supplement yang melakukan ujian landmark study ke atas produk2nya kecuali shaklee. Itu beza shaklee. Dan ujian itu tidak dilakukan oleh pihak shaklee tetapi oleh pihak lain yang tiada kepentingan pun dalam shaklee dan keputusan ujian tetap di paparkan pada umum tanpa mengambil kira keputusannya. Landmark study ini dilakukan bagi mengetahui kesan pengambilan produk shaklee bagi tempoh lebih 20 tahun dan keputusannya, mereka yang mengamalkan shaklee memperolehi kualiti kehidupan yang lebih baik daripada mereka yang mengambil supplement jenama lain atau tidak mengambil langsung supplement. Kenapa 20 tahun?? Penyakit tidak develop dalam masa sehari semalam tetapi jangkamasa yang lama

Tawaran yang ditawarkan oleh shaklee super duper best lebih2 lagi trip percutian. Malah diakui sendiri oleh tourist guide yang membawa team shaklee melancong,katanya dalam banyak2 company yang buat trip,shaklee trip is the best. Layanan 6 bintang diberi....semestinya menghargai mereka2 yang sentasa rajin berusaha kan. Dan itulah yang menjadi target saya...dan trip2 inilah yang sangat saya inginkan. Untuk reward diri dan keluarga... Boleh bawa keluarga bercuti ke? Ye boleh,percuma juga ye sebab konsep shaklee is family first...

Bestkan kerja macam ni. Dengan income yang infiniti jika kita rajin berusaha. Super duper best. Pilihan di tangan kita. Siapa rajin berusaha dia pasti berjaya.

Love yourself love your family
Share:

0 comments:

Post a Comment

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

ARKIB

Labels

Blog Archive