#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Thursday, November 24, 2016

Percutian Mewah Dengan Shaklee Trip

Assalamualaikum dan salam sejahtera readers.

Baru-baru ini delegasi Shaklee Malaysia telah selamat bercuti ke Pulau Langkawi. Dekat je Langkawi tu, Kedah je kan. Walaupun dalam Malaysia, tetapi percutian mereka merupakan percutian mewah bertaraf 5 bintang dan semuanya ditanggung sepenuhnya oleh pihak Shaklee. Hanya bawa beg baju dan duit untuk membeli belah sahaja. Tak perlu pening-pening untuk merancang atau bajet untuk ke Langkawi.

Sumber https://langkawihotel.wordpress.com/

Dengan menaiki MAS daripada Kuala Lumpur ke Langkawi ditanggung oleh pihak Shaklee. Mereka semua menginap di Westin Hotel Langkawi, hotel mewah dengan pemandangan yang amat menarik dan cantik. Beg yang dibawa pun tak perlu di bawa ke sana ke mari, sebabnya beg akan terus diletakkan di dalam bilik. Hebat layanan, seperti seorang raja dan ratu.

Jom layan beberapa keping gambar semasa mereka bercuti yang di ambil dari saudara Joe Labu:







Bercuti bersama shaklee tiada apa yang perlu dirisaukan. Setiap kali sesi breakfast, lunch dan dinner, semuanya bertaraf 5 bintang. Kemudian shaklee bagi lagi duit makan untuk setiap peserta termasuklah ahli keluarga yang hadir bersama. Iya, jika layak boleh membawa ahli keluarga tau.

Percutian ke Jepun atau Cruise menanti pengedar shaklee yang rajin dan berusaha. Harus cannot let it go kan.


Share:

1 comment:

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

ARKIB

Labels

Blog Archive