#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Sunday, February 11, 2018

Penjenamaan Diri

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Readers.

Sumber daripada laman web MyGovernment, maksud penjenamaan adalah:

"Jenama ialah identiti bagi sesuatu produk, perkhidmatan atau perniagaan. Ia boleh berupa dalam berbagai bentuk seperti nama, istilah, tanda, simbol, campuran warna dan slogan. Sesuatu jenama itu melambangkan identiti perniagaan yang berterusan dan juga membayangkan perwatakan, kualiti, asalan, kegemaran dan lain-lain.

Penjenamaan ialah suatu proses yang dapat melahirkan persepsi dan pengalaman yang tersendiri dan berterusan di dalam minda pengguna."



Sinonimnya Vivy Yusof dengan duCk scarves dan Fashion Valet
Sinonimnya Facebook dengan Mark Zuckerberg
Sinonimnya #terlajak laris dengan Datuk Alif Syukri

Dan untuk saya sendiri, mana-mana entrepreneur perlu mempunyai branding sendiri agar orang ramai lebih mengenali perniagaannya. Saya menggunakan #makanak4 jual shaklee dan RichyMommy Group merupakan group bisnes saya yang sedang melebarkan sayap.

Umpama tag pengenalan jika disebut terus mengingatkan kita pada seseorang atau sesuatu

Bila disebut #makanak4 jual shaklee terus ingat saya

Ingat ye 😉


Untuk mendapatkan produk Shaklee dengan harga yang super ohsem, boleh hubungi saya di 0124845882 (WhatsApp, Telegram, SMS, Call)
Share:

0 comments:

Post a Comment

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

Labels