#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Wednesday, February 21, 2018

DETIK BAHAGIA SEBAGAI AZAM UNTUK BERJAYA

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Readers.

Ibu dan ayah pastinya akan bekerja keras membanting tulang 4 kerat yang ada bagi memberikan segala kebahagian yang termampu buat anak-anak mereka. 



Bagi saya sendiri, berada di samping suami dan anak-anak memberikan kebahagian yang tiada nilai dan gantinya. Mungkin bila bersama 4 Iman tu,mereka berjaya mengeluarkan 12 warna saya sebagai emaknya dari pelbagai sudut,kaedah dan cara

Hebat kan 4 Iman ni




Walaupun banyak warna dikeluarkan, sentiasa bersama mereka merupakan yang terbaik

Watching they grow
Watching they play
Watching their achievement all thr way long


Ikutkan senarai memang banyak.

Dan sebab 4 Iman ni la saya tidak boleh nak lepak saja

Dan sebab 4 Iman ni la saya tidak boleh sentiasa rasa selesa

Dan sebab 4 Iman ni la, harta dunia akhirat saya dan suami

Takkan hanya berpeluk tubuh,menggoyangkan kaki, menanam impian dan harapan semata-mata?

Out of the comfort zone.... itu yang utama


Tetapi berapa ramai di antara kita yang betul-betul berani mencabar diri untuk keluar dari comfort zone yang tidak begitu selesa sebenarnya?

Tepuk dada tanya iman...
Share:

1 comment:

  1. banyak kena sacrifice kan.. bergenang air mata baca
    https://thoughtsbytila.blogspot.my/

    ReplyDelete

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

Labels