#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Thursday, February 22, 2018

NIKMATI 18% PULANGAN TUNAI SEMPENA KEMPEN HARI GAJI SHOPEE DARI 26 HINGGA 28 FEBRUARI

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Readers

Selalunya bila Hari Gaji, apa yang korang buat? Tentunya ramai yang akan reward diri sendiri dengan online shopping selepas memerah keringat berhempas pulas untuk dibayar gaji. Dan oleh sebab itu, platform e-Dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan iaitu Shopee akan melancarkan Kempen Hari Gaji bermula 26 hingga 28 Februari 2018 nanti. 

Inisiatif ini terhasil daripada trend membeli-belah oleh pengguna-pengguna Shopee dalam tempoh penerimaan gaji. Apa yang menarik tentang kempen ini adalah korang boleh menikmati pelbagai tawaran dan potongan harga yang menarik, termasuk pulangan tunai sebanyak 18% berbentuk syilling Shopee atas produk promosi. Dan bagi setiap pembelian RM1, pengguna akan menerima 18 syiling Shopee yang memberikan lebih ganjaran dan penjimatan.



“Tahun lepas, kami mendapati purata peningkatan sebanyak 25% dalam bentuk jumlah transaksi sepanjang tempoh penerimaan gaji iaitu dari tarikh 25 hingga 31 setiap bulan. Aliran ini mendorong kami untuk melancarkan Kempen Hari Gaji dan skema pulangan tunai 18% yang membolehkan pengguna setia kami berjimat semasa waktu kemuncak aktiviti membeli-belah,” kata Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau Shopee

Korang nak tau waktu puncak bagi kaki-kaki shopping online? Aktiviti membeli-belah menunjukkan peningkatan semasa waktu makan tengah hari dan selepas makan malam dengan rekod trafik tertinggi antara pukul 12.00 tengah hari hingga pukul 1.00 tengah hari dan dari pukul 8.00 malam hingga 9.00 malam. Bagi memudahkan pengguna, pembayaran secara pemindahan wang secara dalam talian, pembayaran menggunakan kad kredit dan debit dan pemindahan bank boleh digunakan. Paling digemari adalah pembayaran secara pemindahan wang secara dalam talian.



Berikut merupakan kategori popular sepanjang tempoh penerimaan gaji:

No
Kategori
Kategori Kecil
1
Mobil & Gajet
Sarung & Pelindung; Audio; Bank Kuasa & Bateri
2
Kesihatan & Kecantikan
Produk Kecantikan Kulit; Makanan Tambahan; Berus & Peralatan Solek
3
Permainan, Kanak-kanak & Bayi
Fesyen Kanak-kanak; Permainan & Pendidikan; Perkakas untuk Makan & Penyusuan
4
Pakaian Wanita
Baju; Pakaian Dalam & Pakaian Tidur; Gaun
5
Perabot & Perhiasan Rumah
Hiasan Dalaman; Tempat Menyimpan untuk Dapur; Kelengkapan Bilik Tidur


Tetapi sebelum tibanya Kempen Hari Gaji, Shopee akan mengadakan jualan pra-kempen yang bermula 21 Februari. Tawaran Ekslusif daripada perlbagai jenama terkemuka seperti Elianto, Pro Shop, Reckitt Benckiser dan banyak lagi. Sepanjang 3 hari kemuncak kempen (26 hingga 28 Februari) ini, pengguna boleh menikmati tawaran hebat atas lebih 5,000 produk dari kategori terpilih termasuklah Mobil & Gajet, Kesihatan & Kecantikan, Permainan, Kanak-kanak & Bayi, Perabot & Perhiasan Rumah, Perkakas Rumah, Barang Runcit & Haiwan Peliharaan, Fesyen Wanita dan Fesyen Lelaki. 



Shopee juga turut bekerjasama dengan jenama seperti L’Oreal, Nestle, Big Pharmacy, Bagstation, XES Shoes dan Vivo untuk memberikan penjimatan berganda untuk pengguna tegar Shopee di seluruh Malaysia. Pada masa yang sama, Jualan Murah Shocking Sale akan digandakan hingga 5 kali sehari sepanjang tempoh kempen yang menawarkan pelbagai produk kegemaran ramai pada harga yang amat rendah bagi tempoh terhad, hingga kehabisan stok. 

Shopee juga melancarkan permainan Facebook Live: Edisi Hari Gaji pada 26 Februari pada pukul 2.00 petang yang membolehkan pengguna memenangi syiling Shopee dan hadiah utama berupa telefon bimbit Samsung Galaxy Note 8 bernilai RM3,999. Bagi menambahkan lagi keriangan kali ini, pengguna juga boleh menyertai Jualan Lelong Mobil Hari Gaji di shopee_mamak pada aplikasi Shopee sepanjang kempen dan berpeluang memenangi hadiah bernilai lebih RM4,000 termasuk sebuah Nubia M2 Lite, sebuah OPPO F5 dan sebuah Penyedut Hampagas Dyson. 

Sebelum itu, bagi yang belum memuat turun aplikasi Shopee, korang boleh muat turun aplikasi tersebut secara PERCUMA menerusi App Store atau Google Play.

Laman Web : www.shopee.com.my
Facebook : www.facebook.com/shopeeMY
Instagram : www.instagram/shopee_MY

Share:

0 comments:

Post a Comment

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

Labels