#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Wednesday, September 14, 2016

Produk Kegemaran Saya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Readers.

Dalam banyak2 produk Shaklee yang saya guna, saya paling jatuh cinta dan cintun dengan Alfafa Complex ni. Kenapa cinta sangat? Ini sebabnya:
  • Alfalfa merupakan pusat pegumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam 6 meter ke bawah mampu menyerap nutrien dan mineral daripada tanah, manakala daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis.
  • Alfalfa Complex merupakan Shaklee Signature Formula yang pada asalnya dibangunkankan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an. Hanya menggunakan alfalfa berkualiti tinggi yang ditanam di California bagi produk ini bagi memastikan sumber bahan mentah yang kaya dengan pelbagai nutrien termasuk kalsium, fosforus, zat besi dan magnesium di samping klorofil, bioflavonoid, mineral surih dan vitamin.
  • Alfalfa daripada sumber semula jadi
  • Setiap sajian membekalkan 300mg kalsium, iaitu bersamaan dengan satu gelas susu
  • Juga merupakan antioksida
Dulu saya guna botol yang size kecil,tapi sebab dah cinta sekarang dah up botol besar.
Tapi saya mengamalkan alfafa ni setiap hari sebagai milk booster. Dgn izinNya,alhamdulillah stok sentiasa ada dan rezeki anak2..apa alfafa ni buat? Alfafa merupakan agen yg membantu merangsang penghasilan susu ibu. Saya sendiri pernah cuba bermacam macam makanan lain,jantung pisang,barli,carrot susu suam,roti wheatmeal...n mcm2 lagi. Paling hearts alfafa ni jugak. Alhamdulillah...
Dan pernah juga saya membantu ibu2 yg lain dengan alfafa, alhamdulillah dgn izin Allah,penghasilan susu mereka juga meriah. Tetapi key point jangan lupa, demand n supply. Makan alfafa setengah botol tapi tak pam secara konsisten tak menjadi juga okay.
Sesapa yg dah mengamalkannya,akan merasainya sendiri...
Psstt......ada org kata makan alfafa ni kesan dia mcm makan jamu....fuh.

alfafa


Love yourself love your famili
Pengedar Shaklee Anda
Norlen 0124845882

Share:

0 comments:

Post a Comment

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

ARKIB

Labels

Blog Archive