#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Friday, September 16, 2016

Cerita alergik Tim Bowden

Assalamualaikum dan Salam sejahtera readers.

Cerita alergik Tim Bowden
Beliau merupakan seorang yang mempunyai alergik yang agak teruk. Banyak benda yang memberikan kesan alergik pd beliau berbanding bilangan benda yg tidakmemberikan kesan alergik. Kemudian,beliau memutuskan untuk tidak lg mengambil sebarang ubat, suntikan ataupun spray yg menyakitkan.
Tetapi beliau juga telah membuat keputusan yg amat besar bg mereka yg mempunyai kesan alergik yg teruk, memelihara kucing dan tinggal bersama kucing. pada masa yg sama, beliau mula mengamalkan ALFAFA dan NUTRIFERON. Dan kesannya:
* TIADA BERSIN
* TIADA HIDUNG BERAIR
* TIADA RASA KURANG SELESA
* TIDAK PERLU AMBIL UBATAN YANG MEMPUNYAI KESAN SAMPINGAN YANG TERUK
Dan menakjubkan, beliau boleh tinggal bersama kucing tanpa sebarang kesan alergik.
* TIADA LAGI RASA LESU AKIBAT UBAT
* LEBIH BERTENAGA
* TIDUR LEBIH BERKUALITI
Dan ini kata-katanya:
"Saya juga ingin beritahu anda semua yang saya telah memilih untuk membuat bisnes Shaklee.
Selepas bertahun-tahun bekerja dengan jadual yang padat dan stressful, saya memilih untuk menentukan jadual kerja saya sendiri.
Saya percaya saya telah membuat keputusan yang tepat. Dr Shaklee berkata: “Masa Depan anda adalah seperti apa yang anda inginkan dan Jadikan ia berlaku”
Saya pilih untuk masa depan yang berbeza untuk diri saya. Salah satunya adalah dengan memilih untuk membantu orang lain hidup dengan lebih baik.
Salah satunya adalah dengan memberi peluang saya meluangkan masa lebih untuk bersama keluarga dan rakan-rakan. Salah satunya adalah dengan memberi peluang untuk saya menjadi diri saya"

Share:

0 comments:

Post a Comment

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

ARKIB

Labels

Blog Archive