#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Wednesday, September 14, 2016

Destinasi Percutian Idaman Saya

Assalamualaikum dan salam sejahtera readers.
Pastinya setiap daripada kita mempunyai percutian impian bersama keluarga tersayang kan. Impian untuk berehat serta menikmati percutian yang indah bersama keluarga. 
Saya pun punya percutian impian bersama keluarga. Teringin untuk pergi ke negara orang, New Zealand. Zoom sikit dekat South Island. Bercuti sambil ber caravan bersama keluarga. Al maklumlah famili besar kan. 
 Sumber Google

Kaklong pernah bagi tahu nak pergi tempat ada snow... Best lah. Kenapa New Zealand ni? Sebab jumlah populasi sheeps lebih tinggi dari manusia.....huhuhuhu.

Sumber Google

Tidak la,sebab nak sangat tengok sendiri kuasa Allah yg Maha Kaya menciptakan kawasan yang indah utk dilihat dan dinilai. Banyak warna yang sejuk mata memandang dari warna batu dan bata.

Sumber Google

Bila survey2,memang kos agak tinggi,lagi2 bila melibatkan exchange currency ni. Busuk2 pun at least 10k sorang kali la 6 orang populasi dalam rumah ni.... idok ke total 60k jadi nya..... tak salah untuk big dream tapi perlu ada work hard. Kita tunggu si tomei hanan besar dalam 3y boleh la g mengembara jalanan. At least 2 tahun lagi,insyaallah tahun 2018 masa cuti sekolah.wink..wink.
Walau siapa pun kita,tak salah untuk punya angan2 atau dream big tapi perlu di susuli dengan work hard. Berimpianlah semoga impian kita semua menjadi kenyataan...amiinnn

Love yourself love your famili
Pengedar Shaklee Anda
Norlen 0124845882
Share:

0 comments:

Post a Comment

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

ARKIB

Labels

Blog Archive