#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Thursday, September 15, 2016

Jatuh Hati Dengan Soya


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Readers.

Soya merupakan sumber protin selain daging. Tapi sekarang ni banyak sangat isu soya gmo dan mungkin soya yang kita ambil adalah soya GMO..

Sebab itu saya pilih ESP yang mana hanya menggunakan soya terpilih dan non-gmo soy. Telah lama saya mengamalkan ESP dan sudah bertong-tong ESP yang digunakan. Dan saya percaya ESP merupakan sumber protin terbaik saya. Ini tidak bermakna saya tidak makan ayam,daging mahupun ikan, tetapi daripada diet seharian saya sebenarnya tidak cukup bagi memenuhi keperluan seharian yang tubuh badan saya perlukan. Kesian badan saya ni....


Saya mula menjadi pengamal ESP semenjak menyusukan anak ke 3 (2013) dan masih lagi sehingga sekarang (2016) menyusukan anak ke 4. ESP amat membantu saya untuk mengurangkan rasa lapar since ibu menyusu ni kan salah satu 'habit' adalah cepat rasa lapar. Amat sesuai bagi mereka yang ingin kurus..

Anda ibu menyusu?
Anda ibu hamil?
Anda ingin kurus?
Anda ingin dapatkan kulit yang sihat dan cantik????


Love yourself love your famili
Pengedar Shaklee Anda
Norlen 0124845882
Share:

0 comments:

Post a Comment

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

ARKIB

Labels

Blog Archive