#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Thursday, September 15, 2016

Perkenalan Bersama Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Readers.

Macam mana saya boleh terjebak kenal dengan shaklee????
Begini ceritanya ^_^

Tahun 2011,kaklong kena sembelit yang amat teruk,mmg kesian sangat kat dia smpai trauma jadinya setiap kali nak membuang. Saya pula masa tu masih menyusukan kakngah.dengan keupayaan google,saya pun search pasal sembelit dan juga berkenaan milk booster. Terjumpa blog by mami Lyna Noh. Alhamdulillah dia layan saya dgn baik,rasa mcm kengkawan plak padahal tak pernah bersua muka pun. Terus saya order mealshake untuk ikhtiar sembelit kaklong dan juga trialset menyusu dan setong esp. mahal ke??? Saya jenis tidak kisah sebab kualiti kesihatan lebih penting buat saya,duit banyak selalu sakit pun,mcm mana kan.

Alhamdulillah kaklong lepas seminggu ber mealshake,dan saya dah try set menyusu tu,perubahan ketara positif. no more drama masa kaklong poo poo.Dan saya rasa lebih sihat. dah habis nak repeat order,mami lyna noh ni ajak saya jadi ahli. dia ckp dapat harga murah lagi. just rm69 seumur hidup.ok deal. Terus bagi info kat dia. mudahnya urusan dengannya.

Dan smpai sekarang masih lagi saya dengan shaklee. kakak,kakngah,abam n hanan pun pengguna mealshake skang.dan lebih 75% (+-) produk shaklee di Malaysia ada di rumah saya. dan saya sendiri dengan izin Allah lebih sihat. mak2 kalo tak sihat,nanti satu rumah terkesan. Lagi la mak anak 4 ni.

Sumber Google

Shaklee mlm (multilevel marketing)??? Betul tapi tiada lagi mlm sehebat shaklee. Tak perlu keluarkan modal ribu riban pun atau buat personal loan, tapi bonus tiap bulan puluh ribu riban jika rajin berusaha. modal sy rm69 jek.

Nak berjaya tiada yg mustahil... Tp kesihatan tiada kompromi bg sy...


Love yourself love your famili
Pengedar Shaklee Anda
Norlen 0124845882
Share:

0 comments:

Post a Comment

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

ARKIB

Labels

Blog Archive