#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Saturday, December 3, 2016

Produk Shaklee Pilihan Saya

Herbal blend

Assalamualaikum dan salam sejahtera readers.

Ikutkan hati, semua produk always green ni menjadi pilihan hati. Betul saya tak tipu.

Tapi krim multipurpose tanpa paraben ni memang menjadi teman setia saya setiap masa. Sentiasa ada di dalam beg dan di rumah. Bila masa saya guna?
* Nappy rash baby
* Ruam panas anak2
* Luka2 kecil
* Gigitan nyamuk
* Mengelakkan gigitan nyamuk
* Gigitan serangga
* Hfmd
* Sapu pada leher dan ketiak ketika anak2 demam (membantu menurunkan suhu badan)
* Ulser mulut
* Melembapkan kulit kering

Dan banyak lagi kegunaannya. Yang penting selamat digunakan untuk semua dari baby sampai dewasa. Harga pun mampu milik.

Best krim tanpa paraben yang saya suka. Dan ibu2 lain juga harus membawanya bersama.


Share:

0 comments:

Post a Comment

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

Labels