#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Tuesday, October 18, 2016

Working At Home Mom Dan Minyak Ikan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Readers.

Working At Home Mom atau WAHM adalah gelaran bagi ibu2 yang bekerja dari rumah. Contoh seperti ibu2 yang buat perniagaan online dari rumah. Seronok jadi WAHM ni sebab sambil-sambil boleh uruskan rumahtangga dan sambil-sambil jana income sendiri.Tapi kenapa WAHM perlukan minyak ikan pula? Kesihatan tiada masalah pun.




Tapi sebenarnya bukan WAHM sahaja yang memerlukan minyak ikan, dewasa lain juga amat memerlukannya. Kepentingan minyak ikan di sebalik kesihatan...

Meningkatkan fungsi GREY MATTER

Grey matter merupakan komponen otak yang utama, yang berfungsi menghantar signal kepada saraf-saraf yang lain. Ia memainkan peranan di dalam peningkatan tisu otak di bahagian KEGEMBIRAAN.
Jika anda rasa sedih, ambillah Omega Guard untuk kembali gembira dan ceria.

Credit to www.brainscape.com

Disiplin Diri

Dalam satu kajian yang diterbitkan oleh Neuroendocrinol Letter, kajian membuktikan bahawa masalah disiplin, ketidakjujuran, malah kecenderungan untuk melakukan perkara yang tidak baik adalah berkaitan dengan kekurangan serum Omega-3 di dalam otak.

Stress

Di dalam terbitan Jurnal Biology Pshyciatry, satu kajian telah diadakan dan menunjukkan bahawa mereka yang mengalami tekanan perasaan turut mengalami kekurangan omega 3 di dalam otak.
Bagi yang selalu stress, amalkan B Complex dan juga Omega Guard setiap hari.


Mudah Mengingati 

Tidak dinafikan memang banyak kajian yang membuktikan bahawa kekurangan Omega 3 berkaitan dengan masalah susah untuk mengingati. Amat bagus diberikan kepada kanak-kanak untuk membantu mereka mudah faham dan mengingati apa yang dipelajari. Di samping itu, doa ibu untuk anak juga menambahkan lagi keupayaan si anak.

Testimoni pengguna Omega Guard Shaklee


Pastikan ibu-ibu serta keluarga mengamalkan pengambilan Omega Guard setiap hari. Selain untuk kesihatan, Omega juga membantu dari segi fungsi otak, disiplin diri dan pengendalian stress.

Love yourself love your famili
Pengedar Shaklee Anda
Norlen 0124845882
Share:

0 comments:

Post a Comment

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

Labels