#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Thursday, January 18, 2018

Produk Bayi Organik Dan Bebas Paraben

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Readers.

Bila bercerita tentang menyambut kelahiran orang baru, banyak senarai yang perlu dituliskan. Bakal-bakal ibu dan ayah pasti pening memikirkan segala keperluan yang disediakan. Termasuklah bagi produk penjagaan bayi. Sudah semestinya produk bayi yang selamat, produk bayi organik dan produk bayi terbaik yang menjadi pilihan ibu-ibu serta ayah.


Masih ingat lagi waktu saya berpantang anak pertama di kampung. Ayah saya berpesan jangan gunakan bedak biasa pada anak sebab kulit bayi baru lahir masih sensitif. Ayah saya belikan bedak Pureen Baby Powder Pure Cornstarch untuk digunakan pada anak saya. Kasih sayang seorang Tok Ayah pada cucu sulungnya.

Tidak dinafikan, sekarang ini ramai ibu-ibu yang mencari produk yang selamat, organik, bebas bahan kimia untuk digunakan pada bayi mereka. Sebab itu Shaklee melancarkan produk Shaklee Baby pada November 2017 yang lepas. Rangkaian produk ini merangkumi Message Oil, Gentle Wash dan Soothing Lotion.

Shaklee Baby Gentle Wash



Mandian Baby Gentle Wash sangat sesuai untuk bayi malah juga sesuai untuk dewasa dan mereka yang mempunyai kulit sensitif. Mengandungi chamomile, lavender dan aloe vera organik, mandian yang lembut ini menenteramkan, menenangkan dan melegakan kulit. Ianya tidak menimbulkan alahan, mempunyai pH yang seimbang dan diuji untuk sensitiviti, sememangnya sesuai untuk mandian yang penuh dengan kasih sayang bagi kulit yang lebih lembut. Dan yang penting, mandian lembut ini mengandungi formula yang tidak memedihkan mata si manja anda.


Shaklee Baby Soothing Lotion


Losyen lembut ini membantu mengekalkan kelembapan pada kulit si manja anda. Juga sesuai bagi mereka yang sentiasa berkulit kering. Ianya mengandungi chamomile, lavender, minyak rosemary, minyak vanila, minyak biji bunga matahari, minyak biji jojoba dan shea butter organik. Soothing Lotion dapat menenangkan dan melegakan kulit serta mengembalikan nutrien pada kulit si manja.

Shaklee Baby Massage Oil



Minyak urut yang sangat lembut ini sememangnya sempurna untuk mengurut bayi anda pada bila-bila masa ataupun untuk digunakan sebagai pelembap selepas mandian. Mengandungi  minyak biji bunga matahari, lavender dan chamomile, ia memberikan sentuhan yang lembut dan penuh kasih sayang. Urutan lembut dengan menggunakan Shaklee Baby Massage Oil membantu memberikan ketenangan bagi bayi anda agar tidur si manja lebih lena. 


Kenapa Ibu-ibu wajib menggunakan Set Shaklee Baby Ini?



Setiap produk Shaklee Baby diformulasikan :
  • TANPA PARABEN
  • TANPA 1,4-DIOXAN
  • TANPA NATRIUM LAURIL SULFAT (SLS)
  • TANPA WARNA TIRUAN ATAU WANGIAN
  • TANPA PHTHALATES
  • TANPA BISPHENOL-A (BPA)
  • TANPA FORMALDEHID




Cepat dapatkan sementara stok masih ada kerana stok di Malaysia adalah terhad. Setiap pembelian Set Shaklee Baby, ibu-ibu akan menerima Plush Microfiber Towel dan Handy Baby Toiletry Bag secara percuma, Eksklusif dan Limited Edition khas buat ibu-ibu


Bagaimana ingin mendapatkan set ini?

Hanya hubungi saya di talian 0124845882 sama ada melalui aplikasi WhatsApp, Telegram, SMS atau panggilan telefon. Cepat ye ibu-ibu sebelum stok habis di gudang.



Share:

1 comment:

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

Labels