#makanak4 WHO LIVING HER LIFE TO THE FULLEST

Saturday, September 9, 2017

Herbal Blend Dan Jerawat


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Readers.

Muka rosak atau breakout disebabkan salah penggunaan produk. Sesuatu yang saya percaya sesiapa pun sama ada lelaki atau wanita tidak mahu mengalaminya. Breakout pada wajah merupakan satu keadaan yang boleh menyebabkan sedikit 'kecacatan' pada rupa, juga boleh menyebabkan gangguan emosi. Tapi bagaimana krim Herbal Blend dapat membantu?

Kredit Google

Baru-baru ini saya menerima WhatsApp dari seorang customer yang bertanyakan tentang krim herbal blend. Proses yang amat mudah dan terus close deal. Tengah harinya saya terus hantar pada customer saya itu.

Then saya bertanya melalui aplikasi yang sama, kenapa dia mencari krim herbal blend. Katanya mukanya breakout teruk disebabkan salah menggunakan produk untuk wajah. Dan kesan breakout tersebut menyebabkan kulit wajahnya berparut agak teruk. 

Selain kesan breakout, customer saya ini juga ada alahan once makan seafood. Akan jadi gatal-gatal pada kulit dan kemerahan. Tapi selepas menggunakan herbal blend, customer saya tiada lagi gatal dan kemerahan selepas makan seafood. Happy for her tau.

Saya kongsikan screen shot perbualan antara saya dan customer tersebut.

Feedback customer saya selepas menggunakan krim herbal blend. No more merah-merah selepas makan seafood




Dan katanya lagi selepas menggunakan krim herbal blend, rasa lebih confident untuk keluar. Dapat membantu menyelasikan masalah orang lain dengan izin Allah amat menggembirakan saya.

Gambar sebelum dan selepas customer menggunakan krim herbal blend


Banyak kegunaan lain yang saya sendiri gunakan. Antaranya:
  • membantu melegakan gigitan nyamuk dan serangga
  • meredakan gatal-gatal pada kulit
  • ruam pada anak-anak
  • boleh disapu pada kawasan yang terkena campak
  • boleh digunakan pada kulit yang kering seperti siku dan tumit kaki (melembapkan)
  • membantu meredakan bengkak pada kulit
  • ruam lampin pada bayi
Saya juga turut sapukan krim herbal blend pada anak-anak apabila mereka demam. Sangat membantu untuk menurunkan suhu badan dengan cepat.

Herbal Blend diformulakan dengan menthol yang menyejukkan dan mengandungi ekstrak ROSEMARY, KAMOMIL, MINYAK JAGUNG & SALVIA yang semulajadi. Jadi ianya selamat digunakan termasuklah pada bayi.


Ingin dapatkan krim serbaguna Herbal Blend ni untuk kegunaan anda? Klik sahaja pada link ini : www.wasap.my/0124845882 

Norlen Othman
Pengedar Shaklee Putrajaya
0124845882






Share:

0 comments:

Post a Comment

CONTACT ME


FULLTIME LIFESTYLE BLOGGER

FOR INQUIRIES | COLLABORATION

KINDLY CONTACT ME AT norlen.othman@gmail.com


CARIAN

Labels